Årets julklapp

Idag släppte Handels utredningsinstitut vad som blir årets julklapp. Och det blev en grej som varit i hetluften ett bra tag och verkar ha blivit rätt poppis. Och det jag pratar om är den omtalade färdiga matkassen. En kasse fylld med mat som kommer hemlevererad till dörren.

Och vad tycket jag? nja, mjo jag vet inte riktigt alltså. Kan tycka att det inte riktigt är en julklapp med en kasse mat men samtidigt så är mat väldigt uppskattat. Och för de stressade eller de som inte kan ta sig till affären så kan det ju vara en bra grej. Så kanske blir det många som nappar på årets klapp.
Vad tycker ni om färdiga matkassen?




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att det är en super bra present :) Själv skulle jag bli toppenglad över en sådan present fast jag handlar på ICA Ekängen varje månad o får de hemkört. men varför inte prova typ linas matkasse :) det skulle vara kul.

Toppen grej tycker jag :) kram

2011-11-15 @ 19:37:39
URL: http://never-end.bloggplatsen.se
Postat av: katja

Jag skulle vilja att det fanns frukostkassar!! Det skulle jag prova :)

2011-11-15 @ 22:18:05
Postat av: Andrea

Kul att höra vad ni tycker =) Frukostkassar kanske blir nästa grej ;)

2011-11-16 @ 20:37:57
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vi kör matkasse från Ica Ekängen och det är toppen! :D

2011-11-16 @ 21:35:15
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jocke

Kass kasse.. Inget jag vill ha iaf. Trivs bra med att Andrea kommer hem med maten åt mig.. Hon t.om lagar maten! :)

2011-11-17 @ 12:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0