Fredag - kärlek

Fredagar är ju helt klart bästa dagen på veckan. Har precis ätit en kanonfrukost som förhoppningsvis kommer göra att jag flyger fram i en rasande fart idag på rundan (det är vad jag hoppas i alla fall). Det kommer bli en tuff runda eftersom vi just nu delar ett reklamutskick som ska till i stort sett alla. Så det blir inga gratisportar idag inte.
Efter jobbet blir det träning. Ska följa med till sambons gym och testa på det. Och jag hoppas på att få till ett dunderpass eftersom kvällen bjuder på julbord med jobbet.
Annars har jag inte så mycket planer för helgen. Pyssla och pynta inför advent ska såklart hinnas med.

Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0