På plats.

Redan i oktober frågade jag Jocke om han kunde tänka sig att hjälpa mig göra en fin julbock av granris som vi kunde ge till mina föräldrar nu i jul. Det kunde han och i helgen när vi var hos svärföräldrarna så var det dags att ta tag i det. Det tog betydligt längre tid än vad min sambo säkert hade trott. Men det var väl värt besväret för vi blev faktiskt rätt så nöjda med vad vi åstadkomm. En trästomme som sedan sveptes in i rejält med granris.
Så här såg det ut när den söta bocken blev till.







Nu står den på plats hos mamma och pappa.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Tog nog snarare längre tid än vad du räknat med ... Släpp stressen och slappna av ibland kanske? :)

2011-11-29 @ 05:18:27
Postat av: Andrea

haha ja jag var avslappnad. Och jag var bara lite stressad innan och det kanske var bra annars hade vi aldrig blivit klara =P

2011-11-29 @ 05:55:15
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack igen för den fina julbocken !

Vilken överraskning, jag har tänkt i flera år att man kanske skulle köpa en bock att ha ute och så fick jag en. Den ska få lite belysning på sig också så syns den ännu bättre.

2011-11-29 @ 12:33:15
Postat av: Linnea

FINT! jag gillar den!

2011-12-03 @ 12:08:38
URL: http://lovelylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0