Punktlig.

Ja idag har jag följt min tanke till punkt och pricka. Jag har gått från det ena till det andra och allt har klaffat så att sitta i soffan och inte ha några planer kvar för dagen känns kanon och då är klockan inte ens sju.
Så här har min dag sett ut:

05.30 ringde klockan och det var dags att kliva upp
06.30 var det dags att promenera till jobbet (ca 20 min)
07.00 arbetsstart
15.00 arbetsslut
16.00 60 min cirkelgym
17.30 dusch
18.00 middag

Känns som jag har haft rätt så bra flow och varit i farten hela dagen. En kort sväng hem hann jag med innan jag kilade ner till Friskis för att köra cirkelgym. Asbra träning verkligen där man kör igenom precis allt. Passar mig perfekt att ha någon som puschar en lite extra, jag som annars lätt blir uttråkad och ofokuserad när jag hänger själv i gymet. Så ett hett tips alltså, CIRKELGYM.

Maten idag bestod av två kokta ägg till frukost, kvarg/kesella med pepparkakskrydda och bär till mellis, rester till lunch i form av fisk (regnbåge och sej) med brysselkål och kall sås. En näve mandlar innan träningen och en näve efter. Och sen middagen som blev stekt kassler med quinoa, kokta grönsaker, gurka, tomat och coleslaw.


Middagen, fick dock inte med coleslawen på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0