Startar veckan med ett medel

Medelpass fick bli första träningspasset denna vecka. Jag känner att jag måste börja leta låtar och inspiration till mitt vårterminspass. Tiden går ju så rysligt fort och vips så är det nytt år och då ska nytt pass sitta. Och en hel del jobb innebär det att göra ett jympapass så jag försöker att vara ute i god tid men det brukar alltid bli intensivt mot slutet ändå. Så lite fler jympapass framöver borde jag klämma in för att kanske snappa upp några bra rörelser eller bra låtar. Kvällens pass var helt okej, jag blev svettig och kroppen genomkörd.

Väl hemma var det bara att slå på ugnen och ta fram lite rotfrukter som jag skar i stavar och kryddade innan de fick rostas i ugnen. Till det gratinerad kassler med zucchini och tomat. En sås blev det också som var hur enkel som helst att dra ihop. Lika delar ajvar relich och creme fraiche, krydda med salt och svartpeppar. Kokt broccoli fick fylla ut grönsaksdelen idag.
En bra och god middag helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: felicia

Spännande med gympapass.. jobbar du som ledare någonstans?



Håller just nu på med gymparledarutbildning i skolan och knåpar själv ihop ett pass:)

2011-11-09 @ 23:14:42
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0