Fyllt på med energi.

Helgen har spenderats i Östhammar hos kära mamma och pappa. Städdag ute vid stugan igår och även ett besök hos fina mormor blev det. Det är skönt att komma "hem" och få ladda upp batterierna lite och bara vara. Få andas frisk havsluft och vara ute i naturen. Det är ju en fantastisk tid ute nu med alla färger och kylan som känns så frisk på något sätt.
Jag känner verkligen hur viktigt det är att få träffa familjen. De ger mig styrka och gör att man orkar kämpa på i tuffa tider. Och mormor som jag träffar rätt sällan kändes också bra att få träffa och umgås lite med. Och att veta att hon blir så glad av att man kommer gör det ännu mer värt att träffa henne. Mycket kärlek till min familj som sagt!

Tyvärr blir det ju en hel del mat när jag besöker hemtrakten också. Mormor ska alltid packa på en något att äta. Man kommer liksom inte undan om man inte redan bestämt sig innan för att säga nej till precis allt. Och att mamma är likadan, det kan jag skriva under på. Så lite för mycket av det goda tyvärr.

Men imorgon är det måndag och ordning på kontoret! Tillbaka till bra rutiner och bra mat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0