Ge mig Lördag

Jag har den senaste månaden gått och haft detta i mitt huvud och på lördag är det äntligen dags. Chokladfestivalen går av stapeln på Nordiska muséet i sthlm för tionde året i rad. Och jag har i flera år varit inne på att besöka den men det har inte blivit av förrän i år. Och med på kalaset har jag såklart kusinen min. Hon och jag har de senaste åren besökt matmässan (Det goda köket) och har tyckt att det vore roligt med någon annan mässa som är lite mer inriktad. Vi är båda väldigt intresserade av bakning och kände att det här var någonting vi bara MÅSTE prova. Båda älskar choklad så jag tror inte vi kommer bli besvikna.
Massor av spännande saker kommer hända under dagen. Ta en titt här, eller kanske rent av åk dit!


Chokladpraliner i mängder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0