På svensk mark igen

Så var man hemma igen då. Kreta var ett härligt avbrott från vardagen med mycket slappande vid poolen och fantastiskt god mat. Vi hade frukost och middag på hotellet och den var verkligen det bästa på hela veckan om ni frågar mig. Bra råvaror och bra variation med grekiska och skandinaviska rätter. 

Annars märktes det att det var i slutet på säsongen där nere. Inte många människor som rörde sig i byn utan det kändes ganska öde. Träning har det blivit dåligt med, en kort löptur och en timmes tennis som egentligen mest kändes pinsam då varken jag eller Jocke är några stjärnor när det gäller tennis och att det regnade gjorde att banan dessutom var väldigt hal. Men promenader har det däremot blivit mycket av. Både långa och korta, snabba och lugna. Självklart kommer det kännas tufft den här veckan när träningen ska tillbaka på schemat igen. Men som jag har saknat det! Jag var faktiskt nere på gymet för några timmar sedan och mosade benen. DET kommer kännas imorgon, tro mig. 

Det känns faktiskt skönt att vara hemma igen. Att få komma tillbaka till vardagen och visst har man blivit bortskämt att få allt serverat. Men nu är det jag som står vid spisen igen, tur att jag gillar det!














Kommentarer
Postat av: E

Finns det ingen bild på den där omtalade chokladkakan???

2011-10-29 @ 21:48:49
Postat av: Andrea

Det finns en bild tror jag fast den ligger på bellas mobil så vet inte när jag kan få över den till datorn men om jag får över den så lägger jag upp den =)

2011-10-30 @ 21:01:06
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0