Brödbak och middag.

Snart dags att dra iväg på bio. Innan det tänkte jag att jag skulle slänga upp lite bilder på kvällens mysmiddag med älsklingen.
Jag ägnade större delen av eftermiddagen/kvällen åt ett brödbak som tillslut blev klart och också väldigt gott. Inget nyttigt bröd men ibland får man unna sig och idag kände jag för ett riktgit gott nybakat bröd till middagen.

Middagen bestod av lite småplock av olika saker. Chilisteka scampi, kallrökt lax, räkor, kokt potatis, färskost, sallad, nybakt bröd m.m. Och även denna helg en vaniljpannacotta, idag toppad med ett lager apelsingele.








Kommentarer
Postat av: Linda

Men åååhhhh jag vill oxå kunna göra så fint och mysigt :) Eller jag kanske kan det men det är inge kul o göra det till sig själv på en fredag eller lördag.... hehe.. hoppas filmen var bra:) vad såg ni?

Jag saknar er. puss

2011-09-18 @ 07:06:48
URL: http://never-end.bloggplatsen.se
Postat av: Andrea

Nej klart att det inte är lika kul när du inte har Veronica hos dig. Men lite tända ljus kan göra mycket även om man är själv =) Ja filmen var bra men lite läskig, vi såg Jägarna 2 så den kan jag rekommendera dig att se. Vi får ta och ses snart! kramar

2011-09-18 @ 09:53:45
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0