Full fart.

Dagen har rullat på i ett och jag hann med träning och middag innan klockan slagit kl 17.30 vilket inte händer ofta. Men jäkligt skönt att vara klar med träningen redan kl 17 och ha resten av kvällen att bara ta det lugnt. Effektivt och bra kallar jag det. Det blev spinning idag igen. Känns osm jag kommit in i ett spinningflow nu då jag kört tre pass på en vecka. Och det är väl ungefär så många spinningpass det brukar bli per år annars. Men det är en träningsform jag gillar och verkligen känner att träningen ger.


Till middag blev det en thaigryta med kassler och kokosmjölk. Toppade med lite naturella cashewnötter.

 


Nu är jag dock hungrig igen så vet inte om jag ska dra ihop ett smarrigt kvällsmål och mumsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0