Hängde på.

Den här kvällen blev inte riktigt som tänkt men bara på ett positivt sätt. Jag gick ner för att leda en kort uppvärmning för alla tjejer som skulle gå Tjejgåing. Och precis efter att jag lett klart och startskottet skulle gå så kom en av arrangörerna med en nummerlapp och sa att det var bara att hänga på. Jaha tänkte jag, varför inte? 7 km powerwalk är väl aldrig fel. Så det var bara börja traska. Jag hann ifatt några bekanta och andra motionärer som gått på mina pass som jag småpratade med under hela loppet, supertrevligt!

Väl i mål fick vi en medalj och en påse med lite fika. Jag kilade hem ganska så snabbt efter att jag gått i mål. Magen skrek efter mat så jag ville hem och fixa ihop något snabbt. Tyvärr var inte det vi fick på plats något jag kände skulle göra så gott för min kropp. Jag ska inte gnälla på innehållet för jag tycker det är jättekul att de fixar med fika och så men jag äter tyvärr inte den typen av "mat" i vanliga fall och känner inte att något av det (förutom frukten) ger mig så mycket vettigt.
Så hem och göra en turbomiddag och vad passar bättre än omelett med bacon och tomat. Perfekt när man vill ha mat klart fort. Mätt och belåten sitter jag nu här och kan andas ut.




Matkassen som jag fick efter loppet. Mest snabba kolhydrater känns det som.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Här ligger jag och är hungrig så lägger du upp en bild på en god omelet..elakt! ;-)

2011-09-13 @ 22:10:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0