Mellistime

Godagens!
Helgen är äntligen här och jag har precis kommit hem från en timmes powerwalk i det underbara höstvädret. Riktigt härligt när det är dagar som dessa då solen lyser och luften är riktigt frisk. Nu har jag precis smaskat i mig mellis. Ldls kvarg/yoghurt fick bli grunden, den blandade jag med olika bär och toppade med pumpakärnor, solrosfrön och valnötter. Nu står jag mig lätt några timmar.


En perfekt mellanmål. Bara att toppa med vad man önskar. Proteinrikt och bra.



Ikväll är jag bortbjuden till Sara på middag och massa trevligt snicksnackande, trevligt! Så fram tills dess blir det lugna puckar, måste ju njuta av att det är freeedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0