Så var denna dag förbi.

Shit vad den här dagen har sprungit iväg, eller jag tycker hela veckan har rusat fram i en väldans fart. Så imorgon är det favoritdagen fredag igen =)

Jag har precis kommit innanför dörren och sitter nu och mumsar kvällis i form av pepparkaksdavos med lingon och valnötter, en kopp te och ett ägg.

Pepparkaksdavos:
2 dl Naturell yoghurt/fil/kesella
1 dl fiberhavregryn/rågflingor/kruskakli
pepparkakskrydda efter egen smak

Blanda allt i en skål och låt stå i kylen minst ett par timmar. Toppa med det du gillar.



Just det, dagens middag blev något som jag drog ihop på ett nafs då jag hade lite bråttom iväg, köttfärsbiffar med fiberhusk som gjorde biffarna saftiga och goda. Till det en pestosallad och hemmagjord coleslaw. Har riktigt fastnat för coleslawen känner jag. Ätit det nästan varje dag denna vecka. Kanske borde variera mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0