Shopping och pizza.

Godagens mina vänner!
Dagen har sprungit iväg och innehållit besök på ett par loppisar, shopping med Hanna, en god lunch på stan bestående av rökt laxsallad med avocado, bönor och massa annat smarrigt. Sen har jag städar här hemma så nu är det rent och fint.

Kvällens middag kommer bli inget mindre än PIZZA. Och då i form av hemmagjord pizza med dinkelbotten och massor av god fyllning. Personligen tycker jag att hemmagjord är mycket godare än köptas eftersom jag får ha på vad jag vill och hur mycket av allt som jag vill. Perfekt!
Till det har jag slängt ihop en pizzasallad och även förberett en dessert. Kommer bli en bra kväll har jag en känsla av =)

Återkommer med resultat av middagen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

PIZZA tycker jag du är värd på en lördag! När kommer recept på müslin då`?

2011-09-10 @ 18:24:00
URL: http://lovelylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0