Smärta.

Aj aj aj. Att gymträningen blivit lidande den sista tiden märks klart och tydligt denna lördagsmorgon. Jag var nämligen på gymet igår och körde ett pass på 60 minuter där jag körde lite blandade övningar men mest ben. Idag känns det kan jag säga. Sköntont, fast mest ont och tyvärr tror jag att detta bara blir värre tills imorgon. Men jag gillar träningsvärk också, en slags bekräftelse på att det finns några muskler där under någonstans.

Fredagskvällen blev lugn med film och tacos. Det var verkligen evigheter sen vi åt tacos så det var sjukt gott, åt som en häst!
Kanelstekta äpplen med knaprig müsli och turkisk yoghurt fick agera kvällsgott.



Vad händer idag då?
Än så länge väldigt oplanerad. Vi ska storhandla, annars planlös. Ett biobesök till kvällen förresten, Jägarna 2 verkar det bli.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0