Fina dag!

Vilken underbar dag jag fick! Jag mötte upp Lejla idag som jag som sagt inte träffat på snart två år och det var så roligt att ses och sitta och surra i flera timmar om allt och inget. Synd att timmarna gick så snabbt men så är det ju ibland. Och nu blir det förhoppningsvis inte lika långt uppehåll tills vi ses igen. Nej en tripp ner till götet får det bli inom den närmsta tiden.

Annars har dagen rullat på som det ska. Morgonträning och alla mål mat i magen förutom kvällismålet som ska intas straxt. Jag kom på att det är ganska svårt att få någon riktig FF-måltid ute på restaurang så det fick bli en sallad med extra mycket räkor. Lite klent på energi men då la jag till lite extra på middagen istället, så i slutändan är jag där jag ska iaf.

Hoppas er helg varit bra hittills!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, det tycker jag verkligen du ska göra :)



Är det ff du kör? Är det som lchf fast utan fettet eller hur äter ni?

2012-04-15 @ 09:52:35
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: E

Vilken supersnygging! =)

2012-04-15 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0