Kvällshäng med jobbet

Det blev en tidig hemgång för mig ikväll. Vi var ut med jobbet och käka och hade trevligt men kände att som nykter och på diet så var det inte allt för underhållande så jag och Tuss droppade av nu. Maten gick annars väldigt bra och fiskgrytan jag tog var helt klart bra enligt FF. Och gott med gryta när det är väder som detta, regn och snörusk fy så tråkigt. Och det ska tydligen hålla i sig hela helgen så det blir nog mycket innetid med lite pysslande.



Det blev ingen vägning idag förresten. Nej svullen som jag är så väntar jag nog ett par dagar men måtten togs och de var något bättre än sist men inte mycket. Men jag kände mig stark idag på träningen och jag tycker armarna känns lite mer slimmade så tummen upp ändå!


Kommentarer
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

fina du!:)måttbandet är bäst ;)

2012-04-22 @ 23:33:45
URL: http://storblirliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0