Ny dag, nya tag

Den här veckan känns som att den kommer bli tung. Dels en tung vecka på jobbet och dels en tung FF-vecka. Men då gäller det att ta fram det där lilla extra, som gör att man tar sig i kragen och kör järnet. Det blir mycket fokus på mat och träning under FF, ja nästan bara det faktiskt så det är lite synd när jag känner att jag inte har tip för mycket annat utan all tid ängnas åt att planera, äta och träna. Men det är bara två veckor kvar sen är denna period över och jag kan känna mig lite friare.

Nej nu är det bara ner med frukost och iväg för en ny dag.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Heja! Du är superduktig!

2012-04-17 @ 07:21:59
URL: http://sweetladysoul.se
Postat av: Nina

Ja, plättarna gick hem hos mig iaf:)



Håller med om att mycket/allt kretsar runt mat och träning nu.



Jag tycker fortfarande att det känns bra. Även om jag har små "dippar" ibland så känner jag mig piggare och framför allt känns det bra att vara utan godis. Och det var ju främst det som var mitt mål. Träningen funkar också bra.



Det var inte så kul att det inte hade hänt nåt på vågen eller med mina mått, men jag känner mig ju annorlunda i kroppen, så det får vara okej ändå.



Hoppas att svullnaden lägger sig och att du får bra resultat på fredag. Och hoppas att du finner det där lilla extra även om det känns lite tufft nu. Kämpa, kämpa!

2012-04-17 @ 22:14:49
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0