Inte som planerat

Ibland blir saker inte riktigt som man tänkt sig. Idag var en sådan dag. Min plan var ju som jag skrev igår, att gå ner till Friskis och få köra igenom mitt pass. Och visst halv fem var salen tom men sen märker jag hur fler och fler börjar samlas utanför och jag inser att det kommer vara ett pass i just min sal inom kort. Japp så var det, klockan fem var det tydligen ett medelpass som jag missat när jag bokade så det blev inte mycket tid för mig att få köra mitt pass på. Skit också! Och nu känns det som att alla salar är fullbokade men jag får se om jag kanske hittar någon lucka i helgen som jag kan norpa åt mig.  Dagens träning blev alltså 20 minuter eget pass och 50 minuter medelpass med Katja. Svettig blev jag i alla fall.
 
 
Förresten, man kanske skulle bli röd i kalufsen till hösten?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0