Måndag och terminstart

Idag är det måndag och inte vilken måndag som helst. Det är även så att höstterminen startar idag hos oss på Friskis. Ett grymt utbud av olika intensiteter så det är bara välja och vraka helt enkelt. Idag fanns det t.ex 19 pass att välja på under dagen. Jag valde ett medelpass med nydiplomerade Karin som jag inte hunnit jympa med än. Och det var ett riktigt bra pass som framkallade en hel del svett och glädje. Tack Karin för det! Jag passade på att uppmärksamma hur hon lagt upp passet och vet nu lite mer hur jag ska lägga upp sista delen av passet.
Sen blev det hem för att fixa lite mat som blev en blandning av varje. Köttfärs, lök, paprika, bulgur, aubergine och kryddor. En stor klick keso och en hög gurka på det  och jag börjar bli människa igen.
Nu blir det att softa lite i soffan innan jag ska kika igenom mitt pass lite.
 

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Ska bli så skönt när alla pass är "normala" på friskis (för mig är det den 3:e). Så kul att välja och vraka :)

2012-08-28 @ 21:57:16
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0