Tomt blev det.

Tråkigt och tomt blev det efter att både Bella och Jocke åkt. Bella hem till mor sin och Jocke iväg och jobba. Kvar blev jag. Jag har försökt få ihop höstterminens jympapass och jag har som mål att bli klar ikväll innan jag går och lägger mig. Och då menar jag musikdelen. Rörelserna får sättas under veckans om kommer. Sen jag slog upp ögonen i morse har jag även hunnit med att avverka den där löprundan jag pratade om. Det blev ca 15 km i bra och jämt tempo. Anledningen att jag inte sprang upp emot 20 km var nog att jag inte ville pressa kroppen i onödan. Jag vet att jag orkar springa längre och behöver inte bevisa det för mig själv. Och många experter menar att det är inte antalet km som avgör hur bra tid man får. Men kanske skulle jag testa 21 km någon gång nu innan halvmaran ska genomföras. Jag testade det i våras och det gick rätt okej. Mest känningar i knän men annars okej.
 
Denna dag har annars bjudit på OS-final i handboll och pysslande med höstpass som jag nämnde tidigare. Jag har även förvällt kantarellerna från igår som nu ska in i frysen. Och en del av dem fick även agera middag.
Omelett med smörstekta kantareller, riven parmesan och sallad.

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Det görs en hel del svampomelett hos mig just nu! Måte passa på när det finns kantareller hemma ;)

Svar: Ja jag såg att du med fick ihop en hel del så det gäller att passa på och njuta av dem också =)
Andrea

2012-08-13 @ 21:57:51
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hur kommer hösten se ut, Vad har du för pass? Blir nog Friskis för min del.

Svar: Jag kommer leda pass på torsdagar på 16.30. Jag kör medelpass. Medelpass är ju väldigt brett och därför väldigt olika i hur jobbigt man tycker det är. Jag skulle själv katigorisera mitt pass som ett av de jobbigare medelpassen =) och det är såklart positivt! Kul om du börjar träna där =) Hoppas det går bra med vv nu när du kör på ordentligt igen. Du har ju fått superfina resultat av det. Så med lite träning så kommer du komma i kanonform.
Andrea

2012-08-14 @ 16:04:44
URL: http://Empolie.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0