dölungt

Så kan man nog sammanfatta den här helgen. Energinivån har verkligen varit låg. Hela fredagen och lördagen var jag extremt trött. Jag somnade efter tio båda dagarna och har kunnat sova på eftermiddagarna också vilket jag aldrig gör annars. Jag vet inte om det är för att det var mycket stress på jobbet i veckan eller för att man har legat i en hel del senaste tiden. Det är väl en kombination skulle jag tro. Jag tycker ändå att jag försöker lyssna på kroppen och inte träna om jag inte orkar, lägga mig i tid, inte stressa osv. Men jag får helt enkelt vara ännu mer uppmärksam framöver. 
Tur är väl då att jag har semester om snart två veckor. Då kommer jag kunna slappna av totalt och bara göra det jag vill och känner för. 

Som sagt, tvärlugn helg med enbart en tur till västerås för shopping under lördagen. Idag blev det lite träning för att få lite rörelse, en morgonpromenad på 40 minuter och en timmes gym. Lär kännas imorgon!



Hur var er helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0