Ge mig helg!

Vill så gärna att det ska bli fredag eftermiddag så snabbt som bara möjligt. Mycket på jobbet och imorgon kommer det också bli en kass dag eftersom typ halva ordinarie styrkan har fått semester. Hur fan tänkte han där? Jaja jag går dit och gör mina timmar sen går jag hem!

Dagens middag blev lika trist som igår. Hoppas på lite roligare mat i helgen då har jag mer tid att lägga på det.



Dagens höjdpunkt får bli mitt pass. Hade nog nästan full sal (85 pers), så det kändes grymt kul att få peppa och bli peppad!


Kommentarer
Postat av: Emp

R det inte sjukt jobbigt att ha 85 pers stirrande på en? Jag gick på Step up i måndags och ville absolut stå längst bak!

2012-02-09 @ 23:18:56
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0