Lovely day

Bokstavligt talat. Kom nyss hem från 70 minuter Styrka-medelpass med bästa Annelie. Idag var en sån där dag då jag kände mig fruktansvärt stark. I varje övning, varje steg och rörelse kändes det som jag kunde hålla på hur länge som helst. Huvudet var med, kroppen var definitivt med och det var bara ge allt, allt, allt.
Och kan det möjligtvis vara p.g.a allt socker som slinkit ner idag och igår?
 Ja ni läste rätt, socker har konsumerats lite väl mycket för att vara måndag och tisdag. Jag brukar nämligen inte unna mig alls i veckorna men när arbetskollegan min tog med tårta till jobbet kunde jag helt enkelt inte hålla mig längre. All fokus på beach 2012 var någon annan stans och sötsuget som inte varit närvarande på flera veckor har hängt över mig rejält de senaste dagarna. Och att Jocke dagen till ära bakat kärleksmums och skurit ut ett hjärta till mig och skrivit en lapp med texten Bakat med kärlek till dig! så gick även den inte att motstå. Men jag hoppas inte hela veckan går i detta sockerstinna spår utan att jag kan hålla mig nu fram till helgen i alla fall.

Nu blir det dusch sen mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0