Trött tjej

Här trodde jag att man skulle kunna ha energi till ett träningspass men nej du så verkar det inte bli. Varken kropp eller knopp är på träningshumör utan soffan verkar vara det som faller de i smaken. En svag antydning på ont i halsen också men jag hoppas att det försvinner till morgondagen, då ska jag vara back on track på alla plan. Maten har inte varit så strikt som jag hade hoppats på de senaste två veckorna så nu gör jag ett sista ryck innan resan.

Helgen har annars varit fin. Åkte ju till Uppsala igår för att träffa ena kusinen. Dagen bjöd på shopping, lunchhäng med supergod thaimat där även ena moster anslöt, melodifestivalen med mer sällskap, trerätters och världens största godisskål på det. Sockerbakis idag? Jo tack! Men det är självförvållat så bara att bita i det sura.
En supertrevlig kväll med kusiner och mostrar i alla fall.
Och vilken fin lägenhet min kusin hade fått. De har verkligen lagt ner mycket tid och det märktes, riktigt fint. Såg nu att jag enbart tog några kort med mobilen på köket men bättre än inget.




Älskar tapeten!




Och avslutar med en liten frukostbild. Naturell yoghurt blandat med vanilj,äpple- och kanelyoghurt toppat med linfrön, havreringar, kokosflakes och kanel. Mumsmums!


Kommentarer
Postat av: E

Vad mysigt det såg ut! =) Tack igen, stock!

2012-02-28 @ 23:00:02
Postat av: Andrea

Ja precis vad det är också! verkligen jättefin lägenhet. Det är jag som ska tacka =)

2012-02-29 @ 20:28:10
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0