Skön ledighet

En dag extra och plötsligt känns helgen så mycket längre. Lördag idag och inga som helst planer. SÅ därför trixar jag i köket och exprimenterar lite. Förhoppningsvis får ni ta del av recultatet här på bloggen sen.

En tur ner på gymet blev det i morse. Dock ett riktigt uselt pass eftersom min ländrygg inte alls är med i matchen just nu. Jag har haft ont till och från nu i kanske 1½ år men eftersom smärtan kommer och går så har jag inte tagit tag i det. Men fortsätter det som nu så lär jag nog boka en tid hos naprapaten. Men jag hoppas det försvinner snart!

Igår hade vi finbesök av mina föräldrar. Det blev en sväng på stan där vi avslutade med en god lunch på ett mysigt fik. Sen en liten promenad med mamma innan jag började med middagen som blev fläskytterfilé med ungsrostade rotsaker och hemmagjord bearnaisesås. Testade även den här nya creme bruleen på tetra som jag gjorde ordning till de andra. Men jag smakade en sked och nja, nej den måste man hotta upp lite själv om man ska äta. Smakade inte mycket alls i sig själv.

Nu ska jag fortsätta fixa i köket.
Ajdö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0