Igång

Så var måndagen här och jag har kickat igång träningsveckan med ett löppass. Jag körde samma sträcka som det blir på lördag (10,5 km). Det regnade i början men efter ett par km så hade det slutat och solen kikade fram. Kroppen kändes ganska seg men benen och farten kändes ändå helt okej. Jag hade klocka på mig idag men jag vet inte om jag hade velat ha det egentligen. Jag tittade inte på den mer än två gånger under rundan och det känns som tiden mest gör mig stressad att jag inte ligger bättre till men klockan stannade på 51 minuter och 56 sekunder så det är inte fy skam men lite grann vill jag kapa till helgen och det hoppas och tror jag är fullt möjligt.




Nu ska jag stretcha mina stela och korta muskler. De kan behövas minst sagt.
Middagen idag fick bli lite kylskåpsrens vilket resulterade i en korvpytt.

Falukorv, purjolök, morötter, vitkål, röd paprika, quinoa, salt och svartpeppar.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Man ökar nästan alltid tempot vid tävling,lätt att hänga på andra, för jag antar att det är en tävling du ska springa? :)

2012-06-11 @ 19:18:44
URL: http://andaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack tack tack :D Den vinsten var verkligen underbar! Nästa lopp är midnattsloppet i augusti :) Ska nog bara köra mils-lopp nu detta året och ta mig an någon större utmaning igen nästa år.



Precis, det gäller att inte ryckas med de andra i början. Det är dock väldigt svårt eftersom man blir väldigt endorfin-fylld precis vid starten. Haha. Vad heter loppet? :)

2012-06-12 @ 04:47:29
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0