Kalasdags

Snart dags att bege sig mot Köping och barnkalas. Ena svägerskans son som fyllt 3 år så det ska firas. Han har tydligen kommit in i en dock-period vilket är lite småroligt tycker jag. Och han har nu fått en docka i födelsedagspresent. Och jag har varit och kompleterat hans docka med en dockvagn. Och att hitta en dockvagn som inte är rosa tror jag är en omöjlighet. Jag har varit runt på alla barnaffärer inne i stan och det var rosa, rosa och mer rosa. Så Max jag hoppas du kommer gilla din rosa HelloKitty-vagn. Det trodde i alla fall din mamma att du skulle göra.
 
Nu blir det lunch innan vi sticker iväg. En omelette med tonfiskröra, busenkelt!
Röran gjorde jag såhär:
1 burk tonfisk i vatte
3 msk kvarg
1 msk majonäs
1 tsk valfri senap
gräslök
dill
salt, svartpeppar
 
Bara att blanda ihop.
 
 

Kommentarer
Postat av: feliciaa

å gud så gott och jag som va så sugen på omelett redan, blir det någon dag snarast :)

åå va söt unge & bästa mamman som tillåter sin son att få leka med dockor och rosa barnvagnar, bäst! :)

Svar: Ja omelett är ju himlans gott alltså =) Eller hur, det är klart att han ska få leka med dockor!
Andrea

2012-06-30 @ 19:56:44
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0