Söndag

Kom precis innanför dörren efter att ha fyllt på kylen och frysen inför veckan. Helgen spenderade vi i Östhammar med fix vid stugan, grillning, löpning, fint umgänge och några loppisfynd.
Vädret har varit väldigt upp och ner men mest ner tror jag. I alla fall igår, då blev det inte sol förrän framåt kvällen och idag har det varit sol och regn om vartannat. Gårdagens träning blev en löptur och den här gången fick jag sällskap av sabom. Vi brukar aldrig springa ihop och det är nog främst för att han inte ha velat. Men igår så blev det ett pass ihop och det gick riktigt bra. Vi höll ett bra och jämt tempo under hela rundan med ett litet ryck sista km för att krama ur benen lite extra. Det kändes som vi låg på ett stadigt 5 min/km-tempo så det var helt perfekt. Fler av dessa pass hoppas jag på framöver.

Här har ni ett av helgens loppisfynd förresten. För även fast det öste ner regn så hindrar det inte en äkta loppistönt att göra fynd.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin! Det är så kul när man hittar något så fint på en loppis :)!

2012-06-12 @ 21:18:56
URL: http://cookiesndreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0