Fredag

Vilket väder det har varit sen vi kom hem. Solen lyser och våren verkar vara här utan tvekan. Jobbet blir en ren fröjd dagar som dessa och jag hoppas det håller i sig. Min semesterhjärna börjar nog släppa och jag börjar känna mig mer som vanligt nu.

Det blev ingen träning idag utan jag nöjde mig med en timmes promenad. Kroppen känns tung efter gårdagens jympa så jag tänkte att jag får gå ut lite lugnt och se hur kroppen känns.
Nu sitter jag i soffan med en påse godis. Jag får passa på och njuta för snart blir det strikt kost i en månad. Men fram tills dess njuter jag av lite onyttigt på helgerna i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag började min strikta kost i måndags, är så sjukt sugen på något denna fredagskväll.. förknippar helg med godis... huh.. men de släpper väl om nån veckka hoppas jag ;)

2012-03-23 @ 21:42:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag började min strikta kost i måndags, är så sjukt sugen på något denna fredagskväll.. förknippar helg med godis... huh.. men de släpper väl om nån veckka hoppas jag ;)

2012-03-23 @ 21:42:58
URL: http://sweetladysoul.se
Postat av: E

Men, hur blir det till påsk då? Tänker du köra strikt innan dess?

2012-03-24 @ 10:55:41
Postat av: Andrea

E: Ja jag tänkte så här att det kommer fler påskar och den här kommer gå i hälsans tecken. Så första till sista april blir det inget socker. Men jag hoppas att jag är rolig att umgås med även fast jag inte mumsar socker =)

2012-03-24 @ 12:47:23
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0