Guldhelg

Vilken underbar helg jag har haft. På alla plan. Vädret har varit fantastiskt och att få umgås med mina nära och kära gör mig så lycklig.

 Och vilken förmiddag idag, att se alla fantastiska människor som genomför Vasaloppet med allt vad det innebär. Lyckorus bara av att se alla kämpa, och även en hel del motivation och inspiration till att själv ställa sig inför en rejäl utmaning. Och Brink är ju bara makalös, vilken kille! Att ta hem segern tre år i rad är ju helt galet.

Ni får ursäkta alla extremt positiva ord jag använder i detta inlägg men jag är så jäkla nöjd med hur helgen har varit. Lite träning blev det också, en extremt bra löprunda med mamma, strålande sol, några få plusgrader och 8,4 km . Eufori på hög nivå.










Kommentarer
Postat av: Jenny

ooh den där morotskakan sen inte toookig ut Andrea!

2012-03-05 @ 11:08:05
URL: http://cookiesdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0