Kvalitetstid.

Imorgon stämplar jag ut några timmar tidigare från jobbet för att åka och hälsa på mormor. Hon bor ju ca 20 mil ifrån mig så tyvärr blir det inte så ofta vi ses så därför vill jag träffa henne innan jag reser iväg. Eftersom jag ändå ska till Östhammar i helgen så kändes det som en bra idé att åka till mormor först innan jag far vidare. Så lite kvalitetstid med henne är verkligen på sin plats. Det är så mycket värt att få vara med henne och bara umgås, och jag vet att hon också är väldigt glad att jag kommer dit. Så det lär bli en hel del snicksnack, bläddrande i alla hennes veckotidningar och mycket knaprande på kakor.
Hon är expert på att försöka få i en så mycket mat och fika som det bara går, så vi får väl se om jag rullar ut därifrån sen. Brukar vara så.

Sen fortsätter jag som sagt till Östhammar där det blir mer kvalitetstid med päronen och kanske även några vänner. Låter som en mysig helg i mina öron.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0