På svensk mark

Så var jag hemma igen. Två veckor går rysligt fort men det har varit en helt fantastisk resa måste jag säga. Båda öarna vi var på har varit superbra och vi har gjort precis allt vi har velat. Och efter en seg flygresa hem på nästan tolv timmar är jag nu uppe för att möta en ny dag som ser något mer annorlunda ut än vad de gjort de senaste två veckorna. Det känns både roligt och tråkigt att vara hemma. Skönt att få rutiner igen och att gå tillbaka till lite sundare kosthållning. Samtidigt kommer jag sakna värmen, människorna, maten och hela atmosfären där borta men så är det. Nu kör vi igång med vardagsbestyren igen.

Slänger in lite bilder från första veckan på Koh Mook så länge.






















Kommentarer
Postat av: Nadja

Så härligt!! Vill oxå! :)

2012-03-22 @ 07:16:45
URL: http://www.sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0