Varma halsningar

Spenderar dagarna pa en handduk pa stranden med en god bok. Badar i det varma vattnet och njuter av den underbara thailandska maten. Jag tog en thaimassage igar som forovrigt var riktigt bra aven fast jag stundtals ville skrika ratt ut av smarta men hela jag kandes genomknackt efter den timmen. Den kvinnan kunde sin sak helt klart, vilka nypor sager jag bara! Mer av det blir det helt klart. Men fotmassage som jag tog idag var inte riktigt lika bra. Gjorde mest ont men ajg tog mig igenom den iaf.

Tips pa bra stallen att upptacka pa koh Lanta?


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh så härligt!!! :)

2012-03-08 @ 15:43:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0