Betongben och ljuvligt långkok

En röd dag hindrar mig inte från att leda pass idag utan kvart i fem stog jag redo i mitten och även ett gäng andra härliga motionärer. De var till stor draghjälp idag kan jag säga. Mina ben var inte att leka med, fy vad tunga de kändes men jag tog mig igenom det i alla fall. Men promenaden hem var ingen rask sådan kan jag säga er. Väl hemma hade jag förberett middagen. Ett långkok som stått och puttrat sen kl två idag. Det var en köttgryta som smakade helt underbart med kött som bara föll isär.


Kommentarer
Postat av: Nina

Nä, röda dagar är ju bra träningsdagar:)



Grytan ser god ut!

2012-05-17 @ 20:30:42
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0