inhopp & latmat

Idag fick jag hoppa in och leda istället för en annan tjej som var sjuk så ett svettigt medelpass fick inleda min träningsvecka. Det kändes bra men jag kan sakna ff-passen lite så det blir nog ett sådant inom kort. Dagen har annars varit bra och vi lyckades gå hem nästan en timme innan schemaslut vilket alltid är trevligt.

Middagen fick bli köttbullar. Och tyvärr orkade jag inte trilla egna men det blev heller inga mamma scan. Men någonstans där emellan hamnar nog dessa bullar. Jag hittade de på maxi igår och de innehåller 88% nötkött så helt uppåt väggarna kan de inte vara. Och smaken var det inte något fel på heller. Så de här kan jag tänka mig att äta igen och det är en perfekt genväg när tiden är knapp och magarna skriker.


Köttbullar, dinkelpasta, grönsaksfräs med röd pesto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0