Många järn i elden

Allt har gått i ett och nu sitter jag ner en stund innan Sara kommer hit och umgås. Dagen har innehållit jobb, träning som blev en favorit i repris nämligen cirkelgym, sen hem och duscha, tona håret och nu ätit. Inga jobbiga saker men skönt att sitta ner en stund. Dock har jag ett litet bekymmer. Sen i eftermiddags har jag haft ont i bröstet och bröstryggen när jag andas in och ut. Jag har ingen aning om vad det kan vara men det börjar irritera mig och det får gärna försvinna, helst nu. Dock var träningen inga problem men nu börjar det verkligen göra riktigt ont. I värsta fall får jag ringa sjukvårdsupplysningen.

Middagen fick bli rester från gårdagens goda paj. Men idag med en god grek-inspirerad sallad med fetaost och kalmataoliver.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter precis som när man kan få en nerv i kläm alternativt när gallan strular (jag kan få de ibland)

2012-05-21 @ 20:30:05
URL: http://sweetladysoul.se
Postat av: Anna

Kanske kan vara en liten låsning som kiropraktorn lätt rättar till?

2012-05-23 @ 05:52:57
URL: http://runrunner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0