Njuter

Vilket väder vi har haft den här veckan. Helt fantastiskt! Solen och värmen är så välkommen så. Dagar som nu är dagar jag njuter av från morgon till kväll. Jobbet blir en ren fröjd när jag får vara ute. Och det är väl ända gången man ser en fördel med att vara ute länge på rundan. Så hoppas att det här vädret håller i sig ett tag.

Efter jobbet väntade gymet och lite styrka. Ett 45-minuters pass som blev mest överkropp då jag vill vara hyffsad pigg i benen imorgon när jag leder jympa. Men överkroppen gör inget om den är rejält mör, jag överlever jympan lättare med träningsvärk i överkroppen än benen. Så förhoppningsvis fick en sig en rejäl omgång idag, eller det fick den men frågan är hur mycket det kommer kännas imorgon.

Och nu ligger middasmaten i magen och jag ska fortsätta att njuta av den här försommartiden.


Lax, torsk, matlagningsgrädde, tomatpuré, vatten, fiskfond, morötter, potatis, purjolök, färsk chili, salt & peppar.
Något i den stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0