Äntligen!

Dagens stora lättnad. Musiken flöt på som vanligt under hela passet idag. Inget hackande eller annat strul så det var ju såklart jätteskönt. Men tyvärr var jag ovanligt spänd innan passet just för att det har strulat två veckor i rad och jag inte ville uppleva det idag. Men efter några låtar släppte det och jag kunde åter igen hitta den underbara känslan av att få gå loss utan att känna oro.
Och imorgon är det freeeedag. Underbart med andra ord.
 
Kass bild på vad som var på min middagstallrik. En omelett ligger i alla fall underst, sen kyckling och bacon på det. Gurka, tomat och vitkålsallad samt en sås på kvarg, majonäs och curry.

Kommentarer
Postat av: Lina

skönt att allt flöt på idag! :) middagen låter väldigt god!

2012-11-29 @ 19:54:06
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vad härligt att det flöt på, då blev det tredje gången gillt ;)

2012-11-30 @ 08:57:01
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0