Bättre idag!

Med en natt med bra sömn är kroppen och knoppen återställd och allt flyter på som vanligt. Dagens träningspass kändes bra och överkroppen fick sig en rejäl omgång. Och jag känner mig rätt trött i kroppen efter idag så jag ska nog gå till sängs ganska snart. Inte mycket action med andra ord. Förresten, såg nyss vem som ska bli årets julvärd. Sarah Dawn Finer. Det kan nog bli bra!
Längtar förövrigt väldigt mycket efter julen och allt mys runt omkring. Fler som har fått julkänslor redan?
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Läste precis ICAs tidning julens mat. julkänslorna börjar komma lite smått :) Ska bli mys med jul snart igen!

2012-11-13 @ 22:41:36
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åh, hon är ju grym! Vilken glad överraskning :)
Jag längtar så sjukt mycket efter julen! Alla tidningar börjar ju fyllas med julinspiration och julsakerna åker fram i butikerna. Man kan ju inte låta bli att längta då :)

2012-11-14 @ 15:42:33
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0