Chockad

Den här dagen började helt klart senare än vanligt. Chock nr ett blev alltså när jag slog upp ögonen i morse och kollade på klockan. 10.31. Förstår ni? Jag som har svårt att sova längre än halv åtta på helgerna, har alltså sovit utan problem till halv elva.  Och inlägget innan var tidsinställt om ni undrar varför det ploppat upp 09.33. Åter till dagen. När jag väl var uppe hade jag redan igår bestämmt att jag skulle ut och springa idag innan frukost. Och eftersom klockan tickat iväg mer än jag hade tänkt så drog jag på mig löparkläderna direkt och tog mig ut på en sväng. En helt fantastisk sväng. Säkert inga rekordtider eller så men bara känslan, luften och en kropp som vill samarbeta  gjorde det hela till en njutning. Ca 7,5 km senare var jag hemma och endorfinpåslaget var stort och lyckan var total. Tänk att löpning kan framkalla så starka känslor. Nu får jag inte låta det gå en månad till nästa löprunda.

Kommentarer
Postat av: Lina

oj vilken sovmorgon :) härligt att löpningen kändes bra!!

2012-11-25 @ 17:59:35
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0