Fars dag!

Godagens! Här har jag precis stoppat i mig lite lunch efter att ha varit ute och fått lite frisk luft. Grått väder men skön och frisk luft var det i alla fall. Gårdagkvällen spenderades hos svärföräldrarna där vi hjälptes åt att laga middagen. Jag och Jocke rullade ut därifrån mätta, glada och nöjda. Och idag verkar det inte hända speciellt mycket utan jag ska bara pyssla här hemma. Och så får jag ju inte missa att ringa min pappa idag! När jag pratade med honom förra söndagen så slog det slint i skallen på mig och det första jag sa till honom var "Grattis på Fars dag!", haha så jag får köra en repris idag helt enkelt. Men bättre en gång för mycket än en för lite =)
 
Dagens lunch: omelette, lite ungsrostade grönsaker toppat med halloumi. En grönsallad med balsamico och en bit mandelfröknäcke gjorde det hela komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0