Hemma igen

Helgen har jag spenderat i Uppsala hon min kusin. Vi började med att åka en sväng och äta lunch och även handla lite inför kvällen. Och kvällen spenderade vi pratandes i soffan med varsin påse godis, det satt fint kan jag lova. Jag har ju en "ätardag" i veckan. Och det funkar bra än så länge (fjärde veckan). Visserligen blir det en hel del onyttigt dessa unnardagar men det är ju den dagen varje vecka som jag kan äta just vad jag känner för, så då passar jag på. Och bättre det än att jag som annars äter rätt mycket onyttigt även fredagar och söndagar. En dag känns helt klart mer hållbart.
Promenader har det också blivit den här helgen så helt utan rörelse har jag och kusin inte varit.  Nu ser jag fram emot en ny vecka med träning och annat kul. Tyvär avslutades den här helgen lite surt. Jocke, som jag trodde jag skulle få mysa med ikväll drog precis iväg på jobb som han inte räknat med. Så varken han eller jag blev så glada. Så nu får jag borra ner mig i soffan själv, trist.
 
När jag åkte igår så hade jag med mig lite hemmagjort istället för att köpa med mig blommor. Det brukar alltid uppskattas och så även denna gång. Ett fröknäcke och cookies med choklad och jordnötter.
Knäcket kommer jag definitivt göra om, riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en mysig helg!

Kul att du gilla knäcket! :) tycker också det är roligt att ge bort något hemmagjort! Fina presentpåsar!

Svar: Ja ditt knäckerecept var ju toppen! Försvinnande goda. Ska testa det där med mandelmjöl också =)
Andrea

2012-11-04 @ 19:52:37
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Amanda

Fina presenter :) Sådant där är ju tusen gånger roligare att få än något utan en tanke bakom :)

Svar: Tack! Kul att fler tycker som jag =)
Andrea

2012-11-05 @ 10:35:50
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0