musikkaos

Med en frukansvärt tung dag på jobbet såg jag fram emot att få gå ner och leda pass. Kroppen kändes oförskämt pigg med tanke på dagens utmaningar och när jag ca 5-10 minuter innan passet ska slå igång musiken så hör jag bara  hur det inte låter som det brukar. Det är något som saknas, någon sladd som åkt ur någon av förstärkarna eller liknande? Ja, där stog jag och värdarna som inte hade en aning om vad vi skulle göra eller hur vi skulle fixa det. Jag sprang upp i receptionen och kollade om någon kunnig var där men utan resultat. Så det var bara att försöka köra så gott det gick. Riktigt störande var det men det var bara försöka ignorera att musiken var som den var och bara köra på helt enkelt. Det var ju trots allt musik, bättre det än helt tyst.
Ibland får man göra det bästa av situationen när den inte blir som tänkt.
Imorgon blir det förmodligen en lika tuff dag på jobbet, med start en timme tidigare än vanligt dessutom. 06.00 ska jag vara på plats så det blir tidigt i säng ikväll. Så nu längtar jag extra mycket efter fredag eftermiddag kan jag säga!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det är ju så jobbigt när tekniken strular! Skönt att det löste sig ändå!

Hoppas du får en bra jobbdag och njut extra mycket av fredag kvällen!

Svar: Ja man räknar ju iskallt med att allt ska funka jämt =) Men nu är jag någon erfarenhet rikare iaf! Detsamma till dig =)
Andrea

2012-11-15 @ 19:42:35
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anonym

Aj då är min marddröm att komma ner o musiken inte funkar. Kan tänka mig att du ledde passet på ett grymt sätt ändå :-) kram

Svar: Ja, alltså jag tänkte på det idag. Man tar ju alltid för givet att allting alltid ska funka. Men förhoppningsvis har de fixat det inom kort. Så nästa gång hoppas jag att jag slipper det bekymret =) Trevlig helg på dig! kram
Andrea

2012-11-16 @ 04:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0