Musikstrul IGEN

Förra torsdagen skrev jag att passet jag ledde gick sisådär. Musikanläggningen var tydligen sönder så det lät verkligen inte bra. Under veckan har en annan lösning tagits fram tills den nya anläggningen kommer. Och självklart skulle även den strula till det. Det började bra, precis som det ska vara. Men sen när vi skulle börja med styrkan så börjar låten titt som tätt hacka. Vilket såklart är otroligt irriterande. Och hackandet håller i sig låt efter låt och tillslut kan jag inte hålla mig längre utan skriker "faaaaan!!" och försöker ändå köra på i vanlig ordning. Några minuter senare kom ännu några svordommar i ren frustration och det kändes smått hopplöst. Men vi körde passet igenom och nu hoppas jag verkligen de fixar det till nästa vecka. Då vill jag ha tredje gången gillt!
 
Väl hemma blev det bakning då det är jag som står för fredagsfikat på jobbet den här veckan. Och det blir ett recept som jag aldrig gjort tidigare men som jag hört ska vara väldigt uppskattat. En hallonmoussetårta på browniebotten med en tryffelgömma. Hoppas det går hem hos kollegorna. Själv hoppas jag att det blir en bit över som jag kan njuta av på lördag då jag har min njutardag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

trist med musiken. hoppas det löser sig till nästa gång!

hallonmoussetårta låter väldigt gott!

Svar: Ja nu jäklar hoppas jag att de hinner lösa problemet till nästa gång =)
Vi får hoppas att den smakar!
Andrea

2012-11-22 @ 23:07:05
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jobbigt med musiken. Håller tummarna för tredje gången gillt ;)

Men du! Jag vill ju se tårtan :D

Svar: Ja vi får hoppas att jag slipper strul med musiken nästa gång!
Haha ja jag får lägga upp det under helgen ;) Den blev väldigt uppskattad iaf!
Andrea

2012-11-23 @ 09:13:05
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0