Snälla ge mig en ny dag!

Den här dagen har verkligen inte varit någon favoritdag. Humör i botten och energin låg. Anledningen till det måste vara den katastrofalt dåliga sömnen. Jag är verkligen förskonad när det kommer till sömn annars då jag i regel somnar så fort jag lägger huvudet på kudden och sover natten igenom. Men inte i natt. Det tog nog en timme innan jag lyckades somna och sedan vaknade jag flera gånger under natten och kunde inte somna om. Så antagligen så är det just det som gjort dagen till just en låg dag. Men det blev träning och det med en energi jag inte trodde jag hade. Tufft och svettigt med bra tempo. Nu hoppas jag på bättre sömn i natt och framförallt bättre humör och energi.
 
Lite mat i form av kassler i ugn med råris. Inte speciellt vackert eller avancerat men det räckte för att göra mig mätt och nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0