Torsdag

Yes, torsdag och jag vaknade upp i morse med en rygg som inte ville samarbeta. Värken i ländryggen har blivit värre och det strålar ner i sätet och fortsatt ner i benen. Jag är stel som en pinne men tar mig fram och det gör mest ont när jag bara står. När jag rör mig känns det okej och oftast bra så det bästa är helt enkelt rörelse. Men jag inser att jag måste ta tag i det här problemet så därför är nu en tid hos naprapaten inbokad. Och dagens pass då, jo det gick bra trots allt. Jag var lite orolig där i morse och under dagen men jag har känt mig bättre och bättre så det rullade på finfint som vanligt. Underbara motionärer som kan få vilken dålig dag som helst att bli just tvärt om.
Nu blir det dusch och mat innan jag slänger mig i soffan och inväntar kvällens höjdpunkt, Hela Sverige bakar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får bot på ryggen! Krya på dig!!

2012-11-01 @ 20:42:55
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag gillar också Hela Sverige bakar, men hade gärna sett någon annan än Tilde som programledare.

Svar: Haha okej ja men jag tycker hon sköter sig hyffsat. Men jag har nog aldrig riktigt stört mig på henne heller så kan vara därför =)
Andrea

2012-11-02 @ 19:14:12
URL: http://Empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0