Vilket skitväder

Idag har det ta mig tusan varit dåligt väder exakt hela dagen. Regn, mer regn, snöblandat, blåsigt och lite mer regn. Blä, usch och fy säger jag om det! Men värre lär det bli. Prognosen de närmsta dagarna verkar lyta åt mer av dagens väder och typligen en hel del snö. Ja, ja vad ska man göra? Hade jag inte varit så fruktansvärt beroende av bra väder i mitt jobb hade jag gärna haft skitväder utan att gnälla så mycket men det är ingen höjdare att vara ute fyra timmar i rent ut sagt PISSVÄDER.
Men nu lämnar vi det tycker jag och ser till det roliga som varit idag istället. Träning såklart. Mina armar har fått plågas rejält och så även bröstet. Och som en liten motiovationshöjare så hade jag på mig mina nya glittriga träningstights som gjorde mig mer pepp än vanligt, faktiskt!  Tyvärr har jag inte fått någon bra bild på dem och jag hittar ingen annan bild på dem heller. Men så fort jag får till en kort så slänger jag upp det här så ni får se hur jag glittrade ;)
 
Nu blir det dusch sen middag.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej verkligen trist väder. Var inge kul att flyga i blåset och landningen blev lite skakig. Härligt att lgöra bågot bra av en sån dag, som ditt träningspass tex!

2012-11-28 @ 17:34:13
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0