Happy day and magic night

Det var gårdagens teman. Dagen spenderades som sagt i härlig Friskisanda med tuff träning på förmiddagen och en kalaskul kväll med allihopa på kvällen. Killen som var konferencier var även trollkarl, såklart väligt skojig och glad. Ett roligt inslag i kvällen helt klart. Dj:en kunde dock varit bättre, inte jättekatastrof men lite mer upptempo för min del hade varit ännu roligare. Maten var italiensk buffé med massor med god mat och till efterrätt en god fransk chokladtårta, mums! Kvällen bjöd även på liveband och efter det plockades bord bort och dansgolvet var redo att intas av alla danssugna. En riktigt rolig och lyckad kväll med många fina vänner och bekanta som jag annars inte träffar så mycket mer än just i träningssalen. Kul att se alla i annat än svettiga träningskläder också.
 
Idag då? Bakis? Nej då, vaknade rätt tidigt och känner mig rätt fräsch. Inga mängder med alkohol igår gör ju att jag kan njuta för fullt av denna söndag ändå. En timmes powerwalk har det blivit och gårdagens träning känns som f*n och det lär ju inte bli bättre dag två. Men som vi brukar säga, träningsvärk är bra värk =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en riktigt lyckad kväll - Kul :)

2012-10-07 @ 18:56:26
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Nina

Tjurruset var helt klart ett annorlunda lopp och mestadels var det ju roligt, men just där och då (ja, nu efteråt också:)) tyckte jag att alla vattenpartierna var eländiga. Det var kallt och tungt.

Jag hade på mig ett par gamla skor, som jag inte använder längre. Jag tvättade dem och dem såg ganska rena ut, men jag har inte tagit någon närmare titt på dem. Det kan vara så att de gjort sitt. Om jag ska vara med fler gånger så tror jag faktiskt på terrängskor.

Kläderna har jag tvättat två gånger, men de är inte rena än. Har inte ens våga lukta på dem:/

2012-10-07 @ 20:07:28
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0