No plans

Den här dagen hade jag noll planer vad jag skulle göra efter jobbet. Jag brukar alltid planera in dagen före vad jag ska träna osv. Men igår gjorde jag inte det och under dagen har jag velat fram och tillbaka om jag ska träna eller inte. Men det slutade tyvärr i soffan. Tråkigt eftersom jag skulle behöva lite styrketräning just nu känner jag, men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Men jag känner verkligen för att strukturera upp min träning bättre framöver  och se till så jag får in alla bitar jag vill. Men då gäller det ju att göra en planering också, kanske är det det jag ska göra ikväll. Middagen är i alla fall intagen och det blev en kylskåpsrensning. Lax med vitkål, morot, purjolök, broccoli och kryddor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad gott det såg ut. Som vanligt :)

Svar: Tack Amanda =) Hoppas storhandlingen gick bra ;)
Andrea

2012-10-11 @ 08:26:40
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0